Często zadawane pytana
FAQ
Koszty dostawy
Wszystkie nasze paczki krajowe są wysyłane za pośrednictwem kuriera. Koszt przesyłki przy przedpłacie wynosi 12 zł (kurier lub paczkomat InPost) , za pobraniem 18 zł.
Wysyłki zagraniczne 30 zł, a realizowane są jako list polecony i wysyłane pocztą polską.
Współpraca
Formy współpracy:
- jeżeli jesteś influencerem, podoba Ci się nasza biżuteria i chcesz ją zaprezentować szerszemu gronu, napisz
- jeżeli chcesz, abyśmy wykonali dla Twojej firmy spersonalizowane produkty, napisz
- jeżeli masz inny pomysł, jak moglibyśmy współpracować, napisz
Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z osobami prywatnymi, jak i firmami
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas niezbędny na zrealizowanie zamówienia na spersonalizowaną biżuterię wynosi od ok. 7 do 20 dni i zależy od kilku czynników, tj.:
- ewentualnej konieczności zamówienia przez nas dodatkowych półproduktów
- czy niezbędne jest wydrukowanie zdjęcia (zlecenie zdjęcia do wydruku wydłuża czas realizacji o około 3-4 dni)
- czy produkt wymaga dodatkowej obróbki mechanicznej, jak szlifowanie oraz polerowanie
Zawsze po ustaleniu z Klientem wszelkich szczegółów dotyczących zamówienia podajemy szacowany czas jego realizacji.
Jak powstaje nasza biżuteria?
Każde zamówienie, jakie otrzymamy, jest dla nas wyjątkowe i tak też podchodzimy do procesu jego realizacji.
Żywica epoksydowa, w której zatapiamy każdy przedmiot ma z początku postać płynną. Etap jej zalewania (niekiedy kilkukrotnego) oraz zastygania to średnio 4 dni. Kolejny krok to szlifowanie i polerowanie produktu. W przypadku niektórych zamówień produktu wykańczamy dodatkowo elementami ze stali chirurgicznej lub srebra.
Tworzoną przez nas biżuterię umieszczamy zawsze w ozdobnym pudełeczku prezentowym i wysyłamy pod adres wskazany przez zamawiającego. Do przesyłki dołączamy także krótką instrukcję, w której opisujemy jak dbać i w jaki sposób przechowywać dany produkt.
Adres wysyłki
Przekazywane do nas pamiątki, jak np. włosy, zdjęcia, czy pępowina prosimy przesyłać listem poleconym lub nadawać przesyłką kurierską na adres naszego sklepu stacjonarnego, tj.:
Mavazi
ul. Częstochowska 3/2, 46-040 Ozimek
Po dotarciu przesyłki, zawsze informujemy nadawce o jej odebraniu i doprecyzowujemy wszelkie ewentualne szczegóły związane z realizacją zamówienia.